6 Ekim 2010 Çarşamba

Dediğim Aynıyla Vaki


Şüphesiz sezonun en dikkat çeken yapımlarından biri-ki zaten toplasan 3 tane dizi var dikkat çeken-kanal d de yayınlanan Öyle Bir Geçer Zaman Ki. Başladığı günden beri gerek deneyimli oyuncuların gerek sayısı bir hayli fazla olan yetenekli genç oyuncuların katkısı ve senaryonun farklılığıyla 4. bölümde kendi kitlesini yarattı. Öncelikle yeni yetenek/Yeni yüz/yeni keşfedilmiş dediğimiz kavramlara bir açıklık getirmek istiyorum. Türk dizilerinde daha önce hiçbir dizide 3 sene boyunca ağlatılmamış oyunculara biz yeni keşfedilmiş oyuncu diyoruz. Öyle bir geçer zaman ki nin genç oyuncuları hem daha önceden birkaç reklam dışında görüntülerine aşina olmadığımız hem de bu kadar yatırım yapılmış bir dizinin altından kalkıp kalkamıyacaklarını bilemediğimiz için biraz temkinli yaklaştığımız karakterlerdi. Kanal D gazlama broşürü olarak kullanılan hürriyet kelebek eki ilk bölümden önce çocukların çok konuşulacaklar diye röportajlarını yayınlamış olsa da (bkz:Hababam Sınıfı ben külyutmam sahnesi) pek bi ilgi yaratmamıştı bünyemde. Velhasıl gerek küçük Osman'ın gerçek hayattaki babasını bulup senden çocuğum olsun istiyorum diye yaklaşma hissi yaratması,gerek ablalarının rollerinin hakkını fazlasıyla vermesi açısından beni salı günü spora gider cardio yaparken izlerim modumdan aa çok heyecanlı yav dur bi yarım saatte bisiklet yapayım olmadı demeye sürükledi. Benim şahsi fikrim Mete'yi oynayan Aras Bulut İynemli dizide ki çocukların arasından en çok öne çıkan karakter.Hem mimiklerini iyi kullanması hem de karakteristik bir yüze sahip olmasıyla ilerde film bitiminde anlamsız anlamsız baktigimiz festival filmlerinin aranan yüzü olacakdır. İlle de bi yerden boklamam beklenirse bu büyümüş Osman dış sesi olabilir. Ya sesin tonundaki çok hüzünlüyüm çook havası ya da dizide klişe dış ses olayının kullanılması tam olarak anlayamadım ama bi şekil kıl oluyorum o dış sese.

2 yorum:

  1. osman çok tatlıııııı

    YanıtlaSil
  2. evet katılıyorum dış ses bana da ali rıza bey'i hatırlatmakta. olmamışç

    YanıtlaSil