14 Ekim 2010 Perşembe

Bir Önerim Var - Raising Hope


Geleneksel 1. 'Ben bu saçları Kadir İnanır gibi 3 saniyede beyazlatmadım-Önerim var' köşemizin bu haftaki konuğu Raising Hope. Bu sene ilk sezonu yayınlanmaya başlayan Raising Hope gözümüze sokulan esprilerin yapılmadığı Malcolm in the Middle tarzında bir komedi dizisi. Tesadüf eseri minbüsüne aldığı sarışın kızın üstüne atlamasının (spoiler vermemek için kısaltarak yazıyorum) ardından 9 ay 10 gün sonra pekde sempatik olmayan bir kızı olan Jimmy ve manyak ailesinin bebek Hope'u kendi tarzlarında yetiştirmelerini anlatıyor. Anne rolündeki Martha Plimpton'ı çeşit çeşit amerikan filmi/dizisinden muhtemelen benim gibi Süleyman Demirel kafalı bir gördüğünü bir daha unutmayan dostlar çabuk hatırlayacaklardır (en olmadı The Goonies filminden hatırlarsınız). Peg Bundy'den hallice sorumsuz anne, hafiften genel amerikan aptallığına sahip bir baba, aklı mütemadiyen gidip gelen bir büyükanne ve umudunu hiç kaybetmeden Hope'u kötülüklerden korumaya çalışan Jimmy'nin hikayesi gülme efektine muhtaç amerikan aile dizileri silsilesinden içimiz şişti diyenler için son derece ideal. Elinizden geldiğince takip etmenizi şiddetle öneririm.
Ayrıca Jimmy'nin babasının piyango çıkarsa almayı düşündüğü tekneye bulduğu Ship Happens ve Aquaholic isimlerini bi kenara yazdım ilk kazandığım milyon dolarımla alacağım teknelerim için değerlendiricem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder