7 Ekim 2010 Perşembe

Dedikodu Yapmam Yapanı da Sevmem


Bu twitterda çokça yapılan Nasip Girl esprisi gerçekden Gossip Girl dizisiyle ilgili çok şey anlatıyor.Ben ilk sezondan beri yer yer kaçırarak da olsa diziyi izleyen biri olarak daha henuz bu Serena kızımız kime nasip olucak anlayamadım. Türkiye'de olsa çoktan küçük Eric gay dediler erkeklik gururumu aile namusumu hafife aldılar diye ablasını töre cinayetiyle ortadan kaldırmış olurdu. Hayır gönül kaymasına hoşlaşmaya benimde diyeceğim yok bizde laikiz. Fakat 3 kişi arasında bole dön baba dönelim nereye kadar. Bişey değil türk genç kızlarının yav bunlar New York'da yeni adam bulamıyor içip içip eski sevgiliye mesaj atıyor ben kimim ki bu evrende bir kum tanesi, verin telefonumu arıcam diye galeyana gelmesine sebep oluyorlar. Ondan sonra feysbukda çok güzel çıkmıssın canımss diyen ilk karşı cinse kuyruk sallayan bir nesil yetişiyor. Başka yerden yakarsak emin olduğum bir gerçek var ki Nate dediğimiz arkadaşımızı bir cumartesi akşamı asmalımescite koysan yemin ederim irandaki canlı koyunu kolundan bacağından çekerek parçalayan adamlardan farksız bir görüntü çıkar ortaya. Daha geçen sene digitürk partisine gelen Lost'taki Sayid'in bi kedi gibi üstüne işenip çekilin kızlar bu benim denmesine ramak kaldığını bu gözler gördü. Bu seferlik genel olarak dizinin ülkemizdeki olası etkisi hakkında fikirlerimi paylaştım ileride haftalık bölümlerle ilgili yazdıklarımda da görüşmek üzere esen kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder